Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych rozpocznie się 1 marca 2021 roku.
W Gminie Zabierzów od 1 do 19 marca rodzice będą mogli składać wnioski o przyjęcie swoich dzieci do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
Przypominam, iż w procesie rekrutacji biorą udział wyłącznie dzieci zapisywane do przedszkola po raz pierwszy. Nie uczestniczą w niej dzieci kontynuujące wychowanie przedszkolne.
Postępowanie rekrutacyjne odbywać się będzie jak w poprzednich latach, z wykorzystaniem systemu elektronicznego VULCAN (https://naborp-kandydat.vulcan.net.pl/gminazabierzow).
Dokumenty i szczegółowe informacje w sprawie rekrutacji, będą do pobrania za pośrednictwem systemu, do którego link jest zamieszczony na stronach GZEAS, szkół i przedszkoli.
Postępowanie rekrutacyjne do klas I w szkołach podstawowych rozpocznie się 1 marca 2021 roku. Postępowanie rekrutacyjne do klas I odbywać się będzie w sposób tradycyjny poprzez zapisy w wybranej szkole.
Więcej informacji:
Od poniedziałku, 18 stycznia br., uczniowie klas I-III wracają do nauki stacjonarnej.
Uczniowie klas IV-VIII pozostają nadal w kształceniu zdalnym.
Pracujemy wg bieżącego planu lekcji.
W szkole obowiązują dotychczasowe zasady bezpieczeństwa i rygor sanitarny.
W roku szkolnym 2019/2020 nasza szkoła przystąpiła do konkursu o tytuł Naukowej Szkoły Ignacego IV edycji programu „Być jak Ignacy” – odkryj tajemnice nauki. Organizatorem i sponsorem konkursu jest Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza.
Dzięki całorocznej pracy koła naukowego „Sówki mądre główki”, wsparciu rodziców oraz pracy i determinacji nauczycieli, otrzymała tytuł Naukowej Szkoły Ignacego w województwie małopolskim oraz nagrodę finansową wysokości 8 tys. zł.
Nagroda została przeznaczona na wycieczkę edukacyjną dla uczestników koła naukowego, na nagrody dla nich oraz na zakup doposażenia świetlicowego.
Do 3 stycznia 2021 r. uczniowie klas I-VIII realizują nauczanie zdalne.
Szczegóły organizacyjne – dziennik LIBRUS.
Oddziały przedszkolne pracują bez zmian.
Jest nam miło poinformować, że nasza Biblioteka szkolna uzyskała wsparcie finansowe na wzbogacenie zbiorów bibliotecznych w kwocie 15 000 złotych w projekcie „Narodowy program rozwoju czytelnictwa” – priorytet 3: rozwijanie zainteresowań uczniów przez promowanie i wspieranie rozwoju czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży, w tym zakup nowości wydawniczych.
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa” to akcja, której celem jest rozpowszechnianie czytelnictwa i zachęcania do sięgania po książki.
Celem priorytetu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów przez wspieranie organów, w obszarze rozwijania zainteresowań uczniów przez promowanie i wspieranie rozwoju czytelnictwa.
Zapraszamy do korzystania z internetowego katalogu naszej biblioteki: m004312.molnet.mol.pl
W związku z tym, że wolny dostęp do półek w bibliotece jest ograniczony i książki podaje bibliotekarz warto sprawdzić wcześniej, jakie książki są dostępne w bibliotece.
Jednocześnie przypominamy, że powiększył się nam zasób tzw. „Nowości”. W związku z prowadzoną w ubiegłym roku szkolnym akcją „Czarodziejska skrzynka” – prawie wszystkie zaproponowane przez uczniów pozycje zostały zakupione.
Zapraszamy 🙂
Szanowni Państwo,
zgodnie z wiadomością uzyskaną od Rady Rodziców informuję, iż na rok szkolny 2020/21 rada zarekomendowała ofertę AVIVA – Grupowe Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.
Ubezpieczenie obowiązuje od dziś (1.09.2020) do 21. 08.2021.
Sugerowana data wpłaty z Państwa strony – do 30 września 2020 r.
Przypominam, że ubezpieczenie dziecka jest DOBROWOLNE.
Wszelkie informacje znajdziecie Państwo poniżej w wiadomości od opiekuna naszej szkoły – p. Beaty MIGO.
Z poważaniem
Monika Musiał-Taźbirek
ZEBRANIA Z RODZICAMI
Zapraszamy rodziców uczniów na spotkania z wychowawcami
w dniu 9 września 2020 r. (środa)
w następującej kolejności:
godz. 17:00 – 0A (sala 22), klasy Ia (sala 37), IIa (sala 35), IIIa (sala 45), IVa (sala 50)
godz. 17:30 – 0B (sala 21), klasy Ib (sala 30), IIb (sala 36), IIIb (sala 29), IVb (sala 48)
godz. 18:00 – 0C (sala 20), klasy V (sala 9a), VIa (sala 54), VIIa (sala 9), VIIIa (sala 56)
godz. 18:30 – VIb (sala 49), VIIb (sala 55), VIIIb (sala 50)
Sale 20, 21, 22 – parter szkoły – oddziały przedszkolne
Sale 9, 9A – parter szkoły przy przestrzeni kawiarenkowej
Sale 29, 30, 35, 36, 37 – I piętro – klasy I-III
Sala 45 – półpiętro (przy salach gimnastycznych)
Sala 48, 49, 50, 54, 55, 56 – II piętro
Szanowni Państwo,
Przed nami nowy rok szkolny, w którym obowiązywać będą szczególne zasady bezpieczeństwa wynikające z bieżącej sytuacji epidemiologicznej.
Uprzejmie proszę o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Nasze działania w tej kwestii wynikają z rozporządzeń MEN, zaleceń i wytycznych Głównego oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
Zalecenia i wytyczne są aktualizowane i ich zmiana wpływa na zmianę organizacji naszej pracy.
Najważniejsze ostatnie akty prawne oraz zalecenia:
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną i koniecznością stosowania się do wytycznych GIS i MEN rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 w dniu 1.09.2020 /wtorek/ odbędzie się w formie spotkań z wychowawcami klas w szkole w następującym porządku:
Godz. 6:30 – 8:00 – rozpoczynamy naukę w oddziałach przedszkolnych 0A, 0B, 0C
Godz. 9:00 – klasy A
1a – sala 37 / godz. 9:30 – spotkanie z rodzicami (dzieci pod opieką innych nauczycieli)
Prosimy Rodziców o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
Spotkanie uczniów i rodziców z wychowawcami w dniu rozpoczęcia roku szkolnego:
9:00 – klasa 1A (9:30 – 10:00 – spotkanie z rodzicami)
10:00 – klasa 1B (10:30 – 11:00- spotkanie z rodzicami)
Wyprawka:
W roku szkolnym 2020/21 utworzone zostają 2 oddziały klas pierwszych: 1A, 1B.
Jakiekolwiek zmiany w składach zespołów klasowych możliwe są jedynie na zasadzie wymiany pomiędzy dziećmi z klas A i B.
Informacja dla absolwentów – ucz. klas VIII
Od dn. 31.07. w sekretariacie szkoły można odbierać zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
Zaświadczenie może być odebrane przez ucznia kl. VIII, rodziców lub osobę pisemnie przez rodzica upoważnioną.
Sekretariat jest czynny codziennie w godz. 8.00 – 13.00.
W dniach 1. – 30.07.2020 trwa remont pomieszczeń biurowych w szkole.
W związku z powyższym sekretariat w ww. dniach będzie niedostępny.
Dyżur w sprawach pilnych – po telefonicznym zgłoszeniu tel. 508 797476.
Korespondencja w sprawach bieżących:
zsrzaska.sekretariat@gmail.com
sprzaska.sekretariat@gmail.com
sprzaska@gmail.com
Korespondencja z dyrekcją poprzez LIBRUS.
Drodzy Uczniowie!
Zwykle z niecierpliwością czekaliśmy wszyscy na ten dzień – dzień zakończenia Roku Szkolnego, dla ósmoklasistów – dzień zakończenia szkoły podstawowej.
Uroczysta akademia, występy artystyczne, uściski dłoni, pożegnania z nauczycielami, kolegami…
Niestety w tym roku musi być inaczej…
Pandemia pokrzyżowała nam wszystkim szyki i zmusiła do zmiany planów. Wszyscy musieliśmy i nadal musimy się podporządkować zasadom bezpieczeństwa.
Mimo to, spójrzmy na mijający rok optymistycznie.
Lista kandydatów, którzy uzyskali pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych:
Zgodnie z harmonogramem rekrutacji w dniach 26.06. – 29.06.2020 do godz. 15:00 należy:
W dniu jutrzejszym zostaną wysłane Rodzicom kandydatów drogą elektroniczną indywidualne wyniki dzieci.
Szanowni Państwo,
zbliża się dzień zakończenia roku szkolnego – 26.06.2020 r.
Proszę o zapoznanie się z jego organizacją (załącznik).
Zgodnie z wszelkimi zaleceniami GIS, MEN i gminnego sztabu kryzysowego w tym roku nie będzie ogólnej wspólnej uroczystości.
Rozdanie świadectw odbędzie się w reżimie sanitarnym zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa.
Uczniowie / rodzice mogą odebrać świadectwo (dyplomy / nagrody etc.) na spotkaniach z wychowawcami o określonej godzinie i w ściśle określonym miejscu w szkole.
Szanowni Państwo,
Sprawdzian predyspozycji i kompetencji dla kandydatów do klasy siódmej dwujęzycznej odbędzie się zgodnie z harmonogramem, tj. w czwartek, 4.06.2020 r.:
godz. 14:00 – test predyspozycji językowych (test pisany w j. pol) – czas pisania 50 min.
godz. 15:00 – test kompetencji językowych (j.ang) – czas pisania 50 min.
Sprawdziany te zostaną przeprowadzone wg analogicznych procedur, jak egzaminy ósmoklasisty.
Procedury te wynikają z rozporządzeń, zaleceń MEN, wytycznych GIS i CKE.
Poniżej przesyłam Państwu procedurę – proszę o zapoznanie się:
https://liblink.pl/4N7CnSJYJA
Ponadto każdy uczeń zgłasza się do szkoły z podpisanym przez rodzica oświadczeniem:
https://liblink.pl/1inHmxuGMu
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice!
Na dzisiejszy dzień były zaplanowane uroczystości związane z obchodami Święta Szkoły.
W obecnej sytuacji musimy uczcić tą okoliczność w inny sposób – każdy wychowawca spotka się online ze swoją klasą i wspólnie będziecie uczestniczyć w prezentacji, wspominając postać naszej patronki – Wandy Rutkiewicz oraz rozwiązując różne ciekawe wyzwania.
Za przygotowanie materiałów serdecznie dziękuję nauczycielom: p. Barbarze Mieleckiej, p. Ewelinie Trzasce, p. Joannie Szpili-Szczypce i p. Przemysławowi Bielowi.
Przy okazji tego święta pragnę podziękować wszystkim Przyjaciołom naszej szkoły – osobom nam życzliwym, które wspierają i doceniają nasze działania na co dzień.
Życzę wszystkim dalszej wytrwałości i zdrowia
Monika Musiał-Taźbirek
ul. Krakowska 122, Rząska
30-199 KRAKÓW
+48 12 637 93 90
+48 12 638 55 40